emmavaarala

Direktlänk till inlägg 2 juli 2016

Dåligt bloggat

Av Emma - 2 juli 2016 13:59

Hej!
Förlåt för jag inte har bloggar på väldigt länge, eller bloggat så mycket.
Men har inte haft så mycket tid, & om jag haft tid så kommer det alltid upp något annat.
Jag försöker blogga så ofta jag kan.

Men tänkte berätta om gårdagens ridpass.
Jag red Runaway, dressyr och det gick så dåligt.
Hon var så okoncentrerad, stack iväg i galoppen ibland & var bara inte sig själv. Men man kan ju inte alltid ha bra dagar.
Hade tänkt rida henne idag också, men idag är det så dåligt väder, åskar & regnar & ska göra det hela dagen, alltså regna.
Så får rida henne imorgon och se.
Så idag blir det bara att pyssla om hästarna och bara låta dom stå inne ett tag & vila och bara få vara.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 27 juni 2016 18:24


Hej, la upp en bild igår där ni skulle fråga massa frågor om mig, hästarna. Och fick in många frågor! Och tänkte ta några nu. Ni kan även följa på instagram -Jagochhastarna 1. Har du simmat med en häst? Svar: ja det har jag. 2. Om du ...

Av Emma - 19 juni 2016 10:48

Godmorgon, skickade över bilderna igår kväll till mobilen från datan, men har så trött och orkade ej fixa ut dom här på bloggen. Men fixar över dom nu. ...

Av Emma - 18 juni 2016 19:21


Hej alla! hoppas ni mår bra för det gör jag.   Idag fyller jag 17 år! Och tackar alla som grattat mej idag.  Och idag har jag haft gäster hemma, och eftersom mina föräldrar tyvärr är skilda så hade jag gäster hos pappa idag, släckten på hans si...

Av Emma - 17 juni 2016 15:11


Hej alla! Förlåt för jag bloggat dåligt, men det har vart rätt mycket nu de senaste dagarna så har ej hunnit. Idag longerade jag båda hästarna, körde lite trick träning med Runaway oxå. Och Nora longerade jag bara i både skritt,trav & galopp. ...

Av Emma - 14 juni 2016 15:04


Hej! Hoppas ni mår bra för det gör jag. Idag är det närmare 30 grader ute, och bara sol. Så jag får se om jag rider idag, eller om jag bara tar in hästarna och bara pysslar om dom, och låter dom stå inne och vila en stund från flugorna & värmen.  ...

Presentation


Kul att du hittade hit!
Här på bloggen kommer ni att få följa mig och min ponny Runaway.
Träningar, mina tankar och ideer, tips och annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards